.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مشترک احمدی‏نژاد و قالیباف

سخنگوي شهرداري تهران، از برگزاري نشست مشترك مسوولان دولت و شورا و شهرداري تهران در مورد حمل ‌و نقل و ترافيك تهران در صبح امروز به ايسنا خبر داد.

سيد هادي ايازي در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام خبر فوق، افزود: اين جلسه با حضور دكتر احمدي نژاد ـ رييس جمهور ـ ، محصولي و محرابيان، وزراي كشور و صنايع، زريبافان ـ مشاور رييس جمهور ـ ، علي نيكزاد ـ معاون عمراني وزارت كشور ـ ، سيد مهدي هاشمي ـ قائم مقام وزير راه ـ ، سردار رويانيان ـ رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت ـ ، محمد باقر قاليباف ـ شهردار تهران ـ ، تشكري هاشمي ـ معاون حمل و نقل شهردار تهران ـ و نيز مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ صبح امروز با هدف بررسي وضعيت حمل و نقل و ترافيك شهر تهران تشكيل شده و قرار است، هفته آينده نيز با همين تركيب به بررسي اين موضوع بپردازند.

ايازي خاطرنشان كرد: بايد از رييس جمهور تشكر كرد، چرا كه موضوع حمل و نقل و ترافيك شهر تهران را به عنوان دغدغه‌ جدي و مورد تاكيد خود قرار دادند و تلاش شده، تا با حضور مسوولان مرتبط با موضوع حمل و نقل، نسبت به حل مشكل شهر تهران اقدام موثري صورت گيرد.

وي ادامه داد: در اين جلسه كليات مربوط به خطوط مترو، اتوبوسراني و مهندسي ترافيك و موضوعات مرتبط با اين مساله در شهر تهران مطرح شده و كمك‌هاي دولت نيز مورد ارزيابي قرار گرفته است.

سخنگوي شهرداري تهران اظهار اميدواري كرد كه با توجه به برگزاري اين جلسات در آينده‌اي نزديك، شاهد كمك‌هاي بيشتر دولت به موضوع حمل و نقل عمومي باشيم.

وي يادآور شد: به نظر مي‌رسد با توجه به اهميت موضوع ترافيك در شهر تهران لازم باشد، جلسات اين چنيني به صورت مستمر برگزار شود.

ايازي در پاسخ به اين سوال ايسنا كه آيا طرح بهبود وضعيت ترافيك كه توسط شهردار تهران مطرح شده است، نيز در اين جلسه مطرح خواهد شد و يا در جلسه سران سه قوه؟ گفت: اين طرح در ابتدا در جلسه با دولت مطرح مي‌شود و پس از بررسي، به جلسه سران سه قوه خواهد رفت.

وي تصريح كرد: در اين جلسه به مسائل كلي مطرح در اين زمينه پرداخته شده و جزئيات بيشتر در حوزه حمل و‌نقل به جلسات بعدي موكول شده است.

به گزارش ايسنا، در طول سال جاري چندين نشست مشترك ميان دولت و شورا و شهرداري تهران در مورد حمل ‌و ‌نقل و ترافيك تهران برگزار شده است.

به دليل حضور مهدي چمران ـ رييس شوراي شهر تهران ـ و محمد باقر قاليباف ـ شهردار تهران ـ در نشست مشترك با دولت، بررسي لايحه تعيين تكليف شركت‌ها و سازمان‌هاي زير مجموعه شهرداري تهران كه در دستور جلسه امروز شوراي شهر تهران قرار داشت، از دستور جلسه خارج شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.